Google+ Followers

lördag 26 januari 2013

Jag veeeeeet………..

Nikolina

Jag veeeet ,nu är det bara bebisbilder, men jag KAN inte hålla mig, här är en blandning på Frida & hennes lilla hjärta.

_DSC0011-002

_DSC0018-002

_DSC0054-001

IMG_3327

IMG_3333

Malligaste mormorn Ler med tungan ute

IMG_3342

IMG_3343

IMG_3344

IMG_3351

Älskade lilla vackra barn, jag tror jag dör en smula så söt är hon….nästan så där så att man vill jagvetintevaaad, blir lite yr & alldeles jättevarm& lycklig._DSC0044-001

Lilla fröken lång finger ….precis som sin mamma, jag måste nypa mig i armen för att fatta att hon ÄNTLIGEN är här.

IMG_3353

Och Frida är då så lycklig & stolt ,& så otroligt duktig mamma en riktig “varghona”…..så beskyddande & rädd om sitt älskade lilla knyte.

4 kommentarer:

Barbro sa...

Å jag får tårar i ögonen..så fina bilder..Här finns en liten bit av mig och Tord..kraaam !! Älskar er..

Fröken fräken sa...

Så vackert liten människa! :) Kram till er.

Gerd ♥ sa...

Så FINT! Sockersött litet hjärta! Kram ♥♥♥

Anonym sa...

Kärlek !
Sååå underbara bilder på underbara personer <3
Grattis mormor igen :) / Carolaw