Google+ Followers

torsdag 24 januari 2013

skulle jag tro

_DSC0037-001

En liten miniFrida fot.

_DSC0015-001

Under mitt besök på BB idag ,så behagade lilla damen inte att ägna mig så mycket som en blick.

_DSC0016

Nä hon snuzade och sov hela tiden, laddade batterierna skulle jag tro ,så hon ska orka vakta på mammas “tutte” hela natten Blinkar

_DSC0023

Som sagt……trött tjej.

_DSC0024

Förstå så mjuk & len & luktar så gott.

_DSC0044

_DSC0047

_DSC0052

Och Frida är en så duktig ,kärleksfull mamma Ler

_DSC0054

Helt underbar ,tänk att “ALLT” bara finns där, i ryggmärgen liksom.

_DSC0055

Som sagt …….inte en glimt av vackerögonen idag.

5 kommentarer:

Simona sa...

Så fin en liten tjej ♥ ♥ ♥

kicki sa...

Tack Simona ❤ ja hon är helt fantastisk 😊

Barbro sa...

Fin och söt!! Roligt att du sätter ut nya bilder på lillan ..jag blir aldrig mätt på att få se henne. Kraaaam mamma.

Anonym sa...

Hon ser sååå belåten ut , så vacker <3
Kram / Carola w

Anonym sa...

Livet är såå härligt Kicki...lyckost dig som som får snoosa och goosa med lilltjejen...hon är hur söt och gullig som helst...är lite avundsjuk...längtar till den dag jag blir mommo eller fammo.

Kraaaam Ingela