Google+ Followers

måndag 4 februari 2013

Bilder från igår…..

_DSC0108

Måste börja med att visa Agnes underbara underbett Ler med tungan uteär hon inte för söt?? & husse har lärt henne att sitta vackert ,jag måste fånga det på bild, så ni får se henne med valkarna på lillryggen.

_DSC0035

Och så lite Nicolina…..

_DSC0036

“mjölkfylla”

_DSC0041-001

& imorgon ska hon få träffa sin mormors mormor Ler

_DSC0097-001

_DSC0098

_DSC0103-001

Jag känner att jag är dålig på att uppdatera bloggen & på att skriva något hos er andra “bloggisar” men jag har en mindre bra period ,mycket smärta i både kroppen ,huvudet & själen …….men det blir bättre,sakta men säkert.Jag är tacksam över allt fint runt omkring mig.

Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

"mjölkfylla" skrattade gott åt din tolkning av bilden ;) som för övrigt var sååå gullig!! :))

Asså, den lilla tandraden var ju åxå bara såååå gullig! hi hi...

Strunta du i att hälsa på både här & där, ta hand om dej istället & läk♥ du är så värdefull♥

Kram goaste finaste kicki♥ /Lena

Anonym sa...

Det blir en fin dag imorgon <3
Ta hand om dig vännen och öppna sopskåpet , kassta i alla måsten . Det som är viktigt , naturligt räknas inte som måsten :)
Sänder en kram och en vänlig tanke .
Kram !
Carolaw

kicki sa...

Tack mina fina ,underbara vänner ni gör mig glad ❤