Google+ Followers

måndag 25 februari 2013

Lite sent men ändå….

_DSC0004

_DSC0018-001

Alldeles blickstilla…….vad gööör han för nå`…………….ha ha lilla Nicolina får en “ orakad” kindpuss av morfar & just det här är ju ingen vanlig dag ,nej för det är Tobbes födelsedag (i Lördags)…..jag är lite sen att blogga, men jag har som tappat min blogglust, men hela den dagen var full av besök här hos oss…………härliga älskade människor & vackra blommor, doft av kaffe & en massa fikaLer

_DSC0024Vackerungen har börjat följa med blicken & i Fredags blev hon en månad.

_DSC0046-002 Efter flera timmars “kalasande” ligger hon nöjd & väntar medan mamma klär sig.

_DSC0059 Man blir trött av mycket främmande Blinkar

_DSC0063

Både vi & tjejjerna våra somnade utan problem på kvällen….

IMG_3509

Men PÅ MORGONEN ,då var det både Kaffe & Te & frallor på sängen minsann…...

IMG_3511

& pusskalas tills man small av …..Ler

IMG_3518

& vackraste stora korallröda rosorna fick han av svärföräldrarna sina……………ja & så en sak till….

IMG_3515

plötsligt minns jag varför jag vill bo på den Norrländska kusten…..

IMG_3517

till och med i den lilla stad som kallas för “Svenska Rivieran” nu mer Ler med tungan ute

IMG_3516

I dag har vi varit på en härlig lång promenad…..

Hörrni ha en alldeles underbar dag, jag börjar känna hoppet spira……KRAM

2 kommentarer:

Doktor Glas sa...

Dom är så ljuvliga, bebisen och frallorna :) Guuud man blir ju helt barn- och frallagalen när man kikar in här ;)

Kram!

kicki sa...

Men så braaa Stephanie ❤ då lyckas jag förmedla MIN känsla/ många kramar till dig & Laikisen 😊