Google+ Followers

onsdag 6 februari 2013

Mormor 93 år igår

_DSC0024-001

Fem generationer, jag, min mormor, min mamma ,min dotter & mitt barnbarn Blinkar

Söt mormor ,har liksom blivit lite “bestämd” sen hon hade stroken, som tyvärr medförde både talsvårigheter & att hon inte känner igen alla sina nära & kära, men emellanåt glimmar hon till & är så glad & det ser då iallafall ut som att hon både förstår & känner igen……fina lilla mormor.

_DSC0005-001

Och löständerna ,dom har hon helt slopat ,vill INTE ha…….

_DSC0017-001

Mormor & Frida ser i varandras ögon & jag tror att hon känner att hon “hör till”

_DSC0030-001

Fint faktiskt…..

_DSC0036-001

Morfar & mormor….

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

<3 kram / Carola w

Lena sa...

Vilka mäktiga bilder♥ en tår trillar ur mitt öga...

& så ser jag en så fin hemvirkad filt av mormor rutor där bakom ;)

Kram på er finingar♥ /Lena

Fröken fräken sa...

Så fint!

Doktor Glas sa...

en riktig cooling ser hon ut å va, din fina lilla mormor!!

Jaja sa...

OH,, jag kan inte sluta gråta. Så starka bilder, så otroligt fina. Tack för att du delar dom med oss andra. Nu ska jag sätta mig och minnas lite... (min svärmor) hon liknar din mormor. KRAMAR om... Jaja