Google+ Followers

tisdag 12 februari 2013

PaltSöndag

_DSC0022

I Söndags gjorde jag palt & samlade hela familjen, det är en så härlig känsla att ha dom alla runtomkring sig surrandes i mun på varandra…..en oslagbar känsla faktiskt, att bara iaktta sina älskade ungar då dom surrar & skrattar åt samma saker & liksom bara är så självklara i varandras sällskap……jag älskar det.

_DSC0030-002

Och familjen har ju vuxit ,FYRA nya små människor har tillkommit, så ljudnivån kan ju emellanåt bli lite hög Ler med tungan ute

_DSC0044-001

Lilla Cornelis har lärt sig att tugga toy (utan att svälja) & fina små naglar har han…..precis som sin mamma Ler

_DSC0035-002

Den nya lilla kusinen är intressant….Jacob var tvungen att klämma lite på dom minimala händerna.

_DSC0031-001Mor & dotter…..

_DSC0042-001

Det är hårt att vara “morfar” med fyra paltar i magen, minsann Ler med tungan ute& jag ska ödmjukt erkänna att jag var heeelt slut då dörren stängdes på kvällskvisten & barnaskaran lämnade vårat hus & tystnaden landade & la sig som bomull runt omkring mig Blinkar

_DSC0001-002

Sötnosen

_DSC0065-001

Ja ,vi är en stor familj….

_DSC0113

känns det som…..

3 kommentarer:

Jaja sa...

Jag blir så otroligt varm när jag inne hos dig, du är helt otrolig på att fånga bilden...objektet. VILKA underbara bilder.. man vill ju plocka ut voffen i slutet,,vill ha!! hihihih, ♥ Kramiz Jaja

kicki sa...

Tackar det gör mig glad :)

Anonym sa...

Denna artikel är bokmärke värdig enligt min åsikt. Det är värt att spara för framtida referens. Det är fascinerande läsning med många giltiga poäng för kontemplation. Jag måste instämma på nästan varje punkt görs inom denna artikel.