Google+ Followers

torsdag 7 mars 2013

Idag…

_DSC0059

_DSC0062

Idag har flickorna haft roligt i snön…._DSC0119

då vi var på våran morgonrunda så träffade vi en tant som tyckte att jag hade sååå fina Bostonterriers ,hon hade minsann haft sådana men hennes man kunde aldrig sova då ,för dom snarkade så mycket…..så nu var det färdighaft med den rasen……..jag svarade att det här är FranskBulldog & att jag tycker det är så rogivande att höra deras små snarkande & det höll hon med om…..men kunde verkligen inte smälta att detta var något annat än BostonTerriers, men ser man på Alice högbenta, långa, smala kropp ,så kan jag nog tycka att hon ser ut lite som en Boston Ler

_DSC0087

Agnes däremot är som en liten gris & Lotta som en “broiler” Skrattar

_DSC0125

Och egennyttig om bollen nåt alldeles hemskt, flickorna får inte ens titta på den…..ha ha ha lilla “kommandoran”

_DSC0085

Glöm bollen Agnes, du kommer aldrig att få låna den, jag sover PÅ den.

_DSC0143

Tur det finns annat att leka med…..

_DSC0145

så är det….

KRAM

2 kommentarer:

Lena sa...

Ååååå vilket härligt inlägg!! skrattade gott ;)
Broiler & gris, mmmm de är mysiga djur de, har en jag åxå ha ha ;)

kram på er♥ /Lena

Doktor Glas sa...

sååååna mysprickar du har! och julia, så fin i inlägget ovan <3

vad stora dom små valpisarna blivit!!

Kram!