Google+ Followers

fredag 1 mars 2013

Tänk att dom redan är fem månader…..

_DSC0003

Alice ligger blickstilla……vill INTE ha kläder….ha ha Ler med tungan ute men idag vart det kallt igen & jag misstänker att hon har haft en liten släng av blåskatarr, men inte värre än att det botades med citronvatten, lilla gullfia Ler

_DSC0006

Åsså den här då…….. lilla Agnes, nu hänger inte tungspetsen ute för jämnan,men kolla dom snygga små tänderna & skäggstråna på hakan……I LOVE!!!

Idag blev promenaden kort för huuu vad kallt det kändes ,efter vårvärmen som vi ju fick känna på i några dagar Ledsenalldeles för få om du frågar mig….men ljuset är fantastiskt …..långa läkande dagar.

KRAM

2 kommentarer:

wiolettan sa...

Jag smälter. Så jättetjusiga.
Vi har det småkallt idag och ingen sol, men du har rätt, ljuset har kommit tillbaka.
Trevlig fredagskväll.
Kram

Lena sa...

Kortet på Agnes är bara totalt helt underbart♥ så gulligt så jag finner inga ord♥

Kläder ja, Malte är inte som alla andra & har aldrig varit, han försöker tillockmed att sätta på sej sina täcken själv! vet såväl vart huvudet ska in i sitt Hurtta täcke! ha ha.. en mycket roande syn kan jag lova, skulle vara filmat ;)

Kram på er3 i snökaoset :( /Lena