Google+ Followers

onsdag 20 mars 2013

Vill bara säga TACK

_DSC0006-001

Idag känner jag lycka, jag är så glad och tacksam för att jag skrev det jag gjorde igår & jag vill att ni ska veta att det betyder så oerhört mycket för mig att se hur kärleksfulla och goda ni människor är, jag känner mig “buren” mitt i allt det tunga……ni är så goa ,ni som tittar in här…….all kärlek till er……och dessutom så har jag för första gången idag fått den stora äran och förtroendet att vara med lilla Nickolina medans mamma Frida var iväg & “tentade” Ler

_DSC0013-001

Hon är så makalöst underbar den lilla Gudagåvan……

_DSC0018

Och trött….här är hon typ en minut ifrån att somna lilla go snuttan…….kolla in pussmunnen ,måste ju vara den gulligaste Ler

En promenad i solskenet med mina små muppar har jag också åstadkommit……

_DSC0055

Och där jag går i godan ro så hör jag någon ropa mitt namn ,& ut från ett hus längs vägen kommer en så hjärtligt, gullig bloggläserska & säger “jag vill bara göra så här” & så ger hon mig varmaste kramen……………..och naturligtvis blir jag så rörd så att tårarna börjar bränna bakom ögonlocken ,& mitt hjärta svämmar över.

_DSC0058

_DSC0062

Jag är så känslosam & i morgon är det dags för en ny järnboost ……& på Fredag har jag möte med min bästa doktor……& igår blev det bestämt att jag ska genomsökas med en datortomografi av tarmen/magen, jag vågar nästan inte säga det, men det känns som att livet kommer tillbaka, och vilken “magi” det ligger i att vara öppen & att både våga prata & skriva………än en gång ett jätte TACK till er, både här inne på bloggen och på min Facebook…….all kärlek till er.

Kram

12 kommentarer:

Doktor Glas sa...

haha lotta ser så påkommen ut på bilden, lilla underbaringen!

största kramen till dig!

Kaisa ♥ sa...

Kärlek & Styrka till dig! ❤

Anonym sa...

Ja du ser!
Du är inte ensam!
Du det finns många i detta land som mår som du gör.
Upp med hakan och se det som ett lyxproblem...
du fixar det här...Det kunde vara värre!
Skynda.långsamt.

Kramar Anna

Barbro sa...

Läste din blogg!!Tusen kramar till dig mitt fina barn....du finns alltid i mina tankar, <3

Lena sa...

Idag kändes en spirande glädje i inlägget!!♥ ett steg på vägen lixom ;)

Visst är hon söt lilla Nicolina♥ & så ur gulligt namn desutom ;)

& vovvarna? tja.. ha ha... dom är såklart helt ljuvliga dom åxå :)) & DU MED!!!! :))))

Nattkramen på dej♥ /Lena

Anonym sa...

Nu blir det såå där , du vet när man inte hittar rätta orden <3 . jag fylls av glädje av att läsa dina ord !
Du har ju alltid varit en varm och kärleksfull person , så älskad . Det finns vänner där man minst anar , visst är det underbart <3 . Och underbara människa som ropade o gav dig en kram !
Lill sessan är ju söt som socker , som alla dina barnbarn . Hittade ett gammalt dagis foto på Sandra ! Åh vad minnen kom över mig , såå mycket glädje ! Lill hjärtat :) . Myser av vovv bilderna , de e ju såååå skojsiga . Många många kramar till dig kära vän . / CAWi

kicki sa...

Ja Stephanie, jag håller med & tycker att Lotta ofta ser just påkommen ut, med fingrarna i kakburken ha ha ❤
Tack Kaisa & tack Anna...
Tusen kramar till dig mamma ❤
Lena ,ja det finns en spirande glädje & ett pånytt fött hopp :)
Åh Carola ....vad nyfiken jag blir på fotot & massa kramar till er gullisar ❤

Anonym sa...

Kicki! Vet ju att du mått dåligt en längre tid. Tänker faktiskt på dig lite nu och då, och hoppas verkligen att det vänder för dig snart. Så bra att du blir tagen på allvar och utreds ordentligt! (bara att gå omkring med ditt låga blodvärde gör mycket med både kropp och knopp).

Skickar all kraft till dig! En dag i taget, en sak i sänder. Ibland blir man tvungen att sätta livet på paus för att kunna komma tillbaka med full styrka. Kram /Ida Snellman

kicki sa...

Tack Ida ❤
Jag tänker på dig med ,hoppas du har det bra att ditt liv är "snällt" emot dig/kram

Hovdamen Yoyce sa...

O så söt liten bebis, vilken lycka att få passa en sådan skatt!

Ha en bra dag!

norrskensflamman sa...

Hoppas och tror att solen är på väg tillbaka i ditt liv med bättre mående. Din man ,dina barn ,barnbarn, din övriga familj, hundar och dina vänner alla finns här för dig. Kram

norrskensflamman sa...

Hoppas och tror att solen är på väg tillbaka i ditt liv med bättre mående. Din man ,dina barn ,barnbarn, din övriga familj, hundar och dina vänner alla finns här för dig. Kram