Google+ Followers

onsdag 10 april 2013

!!!

_DSC0003-001

Lilla Kommandoran står som en Kung på bron & ser lite halvsträng ut…..bara så ingen ska få för sig nåt Blinkar

_DSC0006-002

Tänk att dom är så lika alla tre men ändå så olika…_DSC0035-001

Jag har ju som sagt gått igenom & tittat på mina valpbilder……& det är ju livsfarligt, för jösses vad man blir fylld av längtan, & vi har nu tagit beslutet att till hösten ska vi para Lotta igen, om nu allt går som vi önskar & det visar sig att hennes första kull fortsätter att vara friska & fina små älsklingar……

Bjuder på ytterligare några söta valpbilder Ler

_DSC0004-002

Julia & Alice

_DSC0006-002

Alvin

_DSC0009-005

_DSC0013-002

_DSC0023-004

_DSC0078-001

Inte undra på att dom är så “pussiga” våra vuppisar för dom är pussade på sen dag ett…..

_DSC0077-001

Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är ju för ljuvlig eran Lotta o små tjejerna lär nog sig veta hut ! Blir nog inga slarvmajor haha
Bilden på Tobias o lill tjejen är ju underbar . Blir såå varm i hjärtat av dina kärleksfulla bilder <3 .Hoppas ni får en fin dag imorgon , en sådan där 100% dag :) kram till dig älskade vännen o klapp till Lotta :) / CAWi

kicki sa...

Tack gullevännen min & jag önskar dig detsamma ❤

Lena sa...

Mmmmmums ;) & jag älskar bilden på den tigrerade som sover på nallen hi hi :))

Ljuvliga bilder hela högen, eller tok ljuvliga!!! :)))

Kramiz♥ /Lena

Anonym sa...

Så fina bilder på dina fina hundar..
Läste du min fundering på din Mail?

Ha en bra dag i detta underbara väder

Marianne

kicki sa...

Ja med sådana fina motiv så är det lätt hänt att bilderna blir bra ❤
Ja Marianne jag har läst ditt mail nu & det skulla vara trevligt ❤

Joanna sa...

Fantastiska bilder. Man blir alltid lika glad att kika in på din blogg och kolla på dina underbara bilder. Träffade en av Lottas valpar idag då jag och Charlie var ute och promenerade : ) En av de tigrerade hanarna, Minns inte vad han hette, (har sämst närminne ;))men en riktigt stilig kille : ) Kram på er.