Google+ Followers

lördag 20 april 2013

Hoppas på en bättre dag i morgon

_DSC0089

För bara någon dag sedan var det alldeles vitt ute på åkern….

_DSC0032-002

och idag är det bara små fläckar av snö kvar & flickorna har bara fått busa hemma på gården ,för jag har legat fram till fem ungefär med en hemsk migrän & jätteläskiga drömmar Ledsen & husse har haft fullt upp med en massa andra “måsten” idag.

_DSC0027-002

Så på sena eftermiddagen orkade jag ta kameran & gå ut en liten stund & fånga dom små gullungarna i leken…

_DSC0029-003

& nu tinar både det ena & det andra fram Blinkarså Kommandoran har fullt upp med att vaka över sina nyfunna skatter….

_DSC0070-003

Men Agnes & Alice säger att hon kan få behålla sina grejer……för dom kan ju busa med varandra Ler_DSC0086

_DSC0091

_DSC0100-001

VackerAlice

_DSC0126

& GullAgnes

Kram

2 kommentarer:

Lena sa...

Kan nog inte ens föreställa mej din huvudvärk... :( nog för att jag kan känna den ibland, men inte i den klass du har...

Fick du mitt mail? förstår om du inte orkat kolla den, undrar bara, så den inte kom fel.

Kramarom & hoppas att du får en skönare söndag♥ /Lena

Lena sa...

Kan nog inte ens föreställa mej din huvudvärk... :( nog för att jag kan känna den ibland, men inte i den klass du har...

Fick du mitt mail? förstår om du inte orkat kolla den, undrar bara, så den inte kom fel.

Kramarom & hoppas att du får en skönare söndag♥ /Lena