Google+ Followers

lördag 6 april 2013

Long time no see……

_DSC0081

Äntligen börjar detta nödår till vinter ta slut

_DSC0082

och både jag & “flickorna” är så glada att äntligen slippa ha kläder  på sig för att vara ute & busa (ja jag har ju nå plagg då)

_DSC0084

Kommandoran tycker det är härligt

_DSC0088

och Agner far fram som ett litet “pigg” “svin”.

_DSC0089

Härliga vår……& på utställning har dom ju hunnit vara……

_DSC0093

Då vi var i Sthlm under Påskhelgen så fick små tjejjerna vara hos Elin & Emil, ett par av mina underbara valpköpare ( dom som har Alvin)…..

_DSC0095

Och dessa underbaringar tog med våra småttingar på utställning & gissa hur det gick?!

_DSC0100

Jo våran långsmala Alice gick & blev BIR (bäst i ras) & lilla Agnes fick jätte fin kritik hon med, men visar tungan lite för mycket än så länge & Alvin gick också kanonbra………..så himla kul Blinkar

_DSC0118

Det verkar som att hela Lottas kull blev fina & friska små busfrön hela bunten…..Underbart.

_DSC0136

_DSC0162

_DSC0167

själv mår jag också så otroligt mycket bättre, är så tacksam för all kärlek & förståelse & att det finns medicin…..

_DSC0187

_DSC0211

Lite dåligt samvete för att jag är så dålig på att uppdatera här inne på bloggen  har jag……men med att fotograferingslusten kommer tillbaka så ska det nog bli bättre med det också.

_DSC0213

_DSC0246-001

Gullrumpor Ler

_DSC0255Här ligger dom nybadade i solvärmen & trängs precis så som dom älskar att göra ……..fatta att har man en så kan man lika gärna ha fem ………eller nå…..Blinkar

KRAM

4 kommentarer:

Lena sa...

Ååååååå vilka härliga bilder!!! :))) & så skönt att du mår bättre♥

& jag hoppas ditt "dåliga samvete" gör bättring här inne, för jag kan INTE få nog av denna blogg!! fniss... ;)

Märta hade sin tunga utanför säkert tills hon var 7 månader, sedan växte den in! hu hu :( för det var så gulligt så jag hade önskat att det förblivit så ;) lika söt är din lillunge med lilla tungan där hi hi

Kramiz & fin lördag på er♥ /Lena

Anonym sa...

Lovely x3 ! /cawi

kicki sa...

Tack Lena ....ja jag lovar att bli bättre på att blogga♥
Jag känner ju att lusten till att fotografera kommer tillbaka i takt med att jag börjar må bättre & det här med lilla gulliga tungan verkar ju vara något som stör vissa ,men för mig är det viktigaste att lillan mår bra & är frisk & jag vet att du Lena tänker likadant som mig här♥ förhoppningsvis så blir det som för din underbara Märta, att hon liksom växer ikapp & gör hon inte det......ja då gör hon inte det & jag kommer att älska henne lika mycket ändå & för mig kommer hon ha samma värde oavsett om man set tungspetsen eller inte.
Många varma kramar till dig underbara människa & tusen tack för blommorna ♥

kicki sa...

Kram Carola ♥