Google+ Followers

söndag 7 april 2013

Ny bloggDesign…tack Elin

_DSC0002-001

Är man den finaste lilla tjejjen så är man…._DSC0006-001

I dag har vi haft lilla prinsessan på besök….

_DSC0007-001

Och sedan har den ena avlöst den andra…….vilket jag i och för sig gillar, men idag har jag plågats av migrän, så nu ligger jag i sängen lätt illamående & helt slut ,men ändå glad Ler

_DSC0022-001

Och vet ni vem det här är???

_DSC0034-001

Jajjomänsan………….det är ingen mindre än “lillAlvin” (som inte är så liten längre). Och min nya fina header här på Bloggen har hans matte Elin fixat åt mig, visst är den fin Blinkar

_DSC0043-001

Mina darlingar…..

_DSC0044-001

Och idag vill jag rikta extra mycket kärlek till min fina bloggvän som så olyckligt har förlorat sin lilla fralleälskling, genom en så fruktansvärt tragisk händelse, ( lillgumman hade ätit en giftig vårlök) det är så sorgligt……men den enda trösten jag kan ge är att nu får Laika vara med min fina Edgar & Lenas fina Petrus i deras “frallehimmel” & dom lider inte mer,där kan dom skutta runt & busa som bara frallor kan.

_DSC0082

_DSC0088

Och några snöbusbilder…….

_DSC0095

Härliga små varelser…

Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint ! Underbara bilder , så vacker lill Frida är <3 så där socker söt som bara baby flickor kan vara ! Små fina händer o vackra ögon ! Åsså har vi ju Lotta darlingen min favvo :) du tar så levande bilder så det går att läsa av lilla kommandoran hihi . Tack för kvälls läsningen <3 hoppas dagen imorgon blir migrän fri :) kram /CAWi

Gerd ♥ sa...

Oh, vilken ren och fin och skär blogg, riktigt prinsessblogg!

Många kramar - Gerd♥

Frida sa...

Jättefin ny header :) Elin kanske kan hjälpa mig med en ny också.. ;) Och hon är ju då det vackraste min lilla flicka!!! <3

Lena sa...

Ååå kände du Laika med familj... sitter här & gråter, för deras skull, tårar som aldrig tar slut...
Har läst på specialen, tänkte skriva något där, men jag fick bara till ett hjärta...

Så fint att du nämde Petrus... ja jag kan lova att han pussade Laika välkommen♥ lixom Edgard gjorde♥

Jag kan känna att jag kommit en liten bit på väg i sorgen, men vid sådana här händelser slungas jag tillbaks...
Smärtan kommer som ett knivhugg & saknaden är bottenlös...
Petrus fattas mej så enormt... mer än någon kan förstå...

Underbar header! :)) & söt tös♥

Kram på dej♥ /Lena

kicki sa...

Tack Carola för dina som alltid värmande ord ♥
Och visst Gerd är Elin duktig!!
Frida ♥ ja din unge är så fantastiskt fin så man nästan smäller av då man börjar kolla fotona i datorn :)& Elin kan säkert hjälpa dig med din design.KRAMAR TILL ER RARINGAR

kicki sa...

Ja Lena, vi tycker liksom om varandra jag & Laikas fina matte, vi har precis som du & jag blivit vänner via bloggen ♥ och det känns så orättvist Och sorgligt att hon inte klarade sig. & dessa små underbara frallor som går rakt in i våra hjärtan.....dom för oss samman, vi blir på nåt vis "samma skrot & korn" med massor av kärlek...
Kram

Doktor Glas sa...

<3