Google+ Followers

torsdag 18 april 2013

Vacker flickorna….

_DSC0001-002

_DSC0003-002

_DSC0006-004

_DSC0009-002

_DSC0011-001

_DSC0012-001_DSC0016-001

_DSC0018-004

_DSC0001-001

_DSC0002-004

_DSC0036-001

_DSC0039-001

_DSC0006-003

_DSC0014-001

Tänk att man har så mycket vackert runt omkring sig & lycklig är jag för det, det väger liksom upp lite.

Nu har jag varit på en datortomografi av tarmen & jisses vad otäckt det var då gasen pumpades in ända upp till bröstkorgen…….det kändes som att hjärtat rusade & bröstkorgen skulle sprängas & idag känner jag fortfarande att jag är “uppkörd” & riktigt öm i hela magen & fortsatt sjukskriven ända fram till den sista Augusti ,får inte riktigt till det med mina värden ,så nu är det uteslutningsmetoden som pågår (vart blodet tar vägen)…….det värsta är tröttheten & håglösheten….men ,men det löser sig sa han som sket i vasken….nu är sommaren i antågande & jag kan pusta ut, då jag känner att jag har fått tid på mig att vila….

Men hörrni ….hur gullig är hon?? den lilla goungen…..häromdagen var dom här & Nicolina somnade liggandes tätt intill mig på soffan & vi sov en stund tillsammans & det är ju det mysigaste som finns att lyssna på den lillas lätta små andetag & snuttandet på nappen emellanåt ……den lilla varma kroppen……LYCKA.

KRAM

2 kommentarer:

Lena sa...

Ja du Kicki! jag har fått dessa eviga Järnpåfyllningar via dropp år ut & år in, men så började jag med LCHF metoden som ju är glutenfri! äter inte längre LCHF, lite emot mina principer de där med massa fett, men glutenfritt fortsatte jag med & nu har jag blodvärden så högt så dom är nästan för höga! ;) & Järnvärdet är åxå så högt det kan vara!! så för mej råder inga tvivel, det var gluten jag inte tålde.
& här har man gått & varit halvdöd i så många år suck suck :(

Kram på dej♥ /Lena

kicki sa...

Menar du det?? så det kan vara gluten som "äter upp järnet" eller?
har du också ont i dina tarmar?
Men vad äter du som vegetarian då du kör LCHF?
Oj det blev många frågor ,men jag vill verkligen veta ,för jag har känt att laktos & glutenfri kost får mig att må bättre, men det är svårt att hitta på vad man ska äta.
Hoppas du orkar skriva ett svar.
Många kramar till dig & dina gullungar ♥