Google+ Followers

onsdag 8 maj 2013

I går…..

_DSC0008

I går hade vi besök av en glad liten tjej & hennes matte…..

_DSC0032

& hon kunde springa hon, så här i efterhand har vi funderat på om hon inte hade vingar också faktiskt Ler med tungan ute

_DSC0047-001

Lilla Diva.

_DSC0057

Och motorcykeln har jag bytt ut , från Yamaha till Harley Davidson…..lite större & lite tyngre…..

_DSC0059

Och VILKEN SKILLNAD, först kändes den jätte läskig ,men andra gången jag körde ,så kändes det så otroligt bra, jag är kär Blinkar

_DSC0051-001

& på kvällen kom grannen över med en bukett rosor…….så otroligt rart,” för att ni är så fin & för att sonen är så fin” sa hon………….men det är ju HON som är så fin & vi har bara funnits lite till hands då hon har varit sjuk…………….vilket vem som helst hade gjort för sin medmänniska, jag hoppas så innerligt att hon ska få bästa tänkbara vården nu ,min gulliga granne.

Kram

1 kommentar:

Anna Svensson sa...

Vilka bilder!
Vilka härliga hundar!
Roligt att hitta in till dig...
//bara Anna
Annacecar.blogspot.com