Google+ Followers

torsdag 13 juni 2013

Gullungarna

IMG_3948

Våran lilla söt valp Agnes som aldrig tycks bli stor, hon är så “valpig” & söt gullungen & hon förföljer mig oavsett vad jag håller på med ,går bakom som en skugga & sitter & kollar på NÄRA håll, om jag målar eller rensar ogräs eller dammsuger spelar ingen roll, allt är lika intressant Ler

_DSC0026

Den här killen däremot HAN har vuxit till sig & börjat bli en ung man…_DSC0011

Så otroligt vacker Alvin har blivit Ler en riktigt tjusig hane._DSC0021

Och han kan se pillemarisk ut också_DSC0051

Hoppsan här håller han visst på att springa rakt in i syrran…_DSC0072

Dom hade så roligt då han var här och smalAlice höll tempot uppe utan att ens bli andfådd_DSC0094

_DSC0042_DSC0103

Och Lotta hon tycks tänka “ja si dessa barn” _DSC0109

att dom orkar busa i denna värme……för vilka underbara dagar vi har haft.

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvliga bilder , åh Kicki jag bara äkskar dina gosingar ! Hon e såå vacker din Lotta , ser så klok o bestämd ut . Och alla valpar som är såå fina <3 . Ha det så gott ! Kram Carolaw

Therese Svanback sa...

Vilka härliga bilder! Och vilka vackra doggs!
De har sånt härligt minspel också.
Man bara måste älska dessa frallor av hela hjärtat <3

Anonym sa...

Men Kicki var är du? jag saknar dina fina ord och framförallt de fina bilderna på hundarna. Kram Carola