Google+ Followers

söndag 2 juni 2013

Nicolinas dop

_DSC0007

Ååååhhh jag är så stolt över mina fina flickor…..jag tror att dom är de vackraste i världen._DSC0010

_DSC0041

_DSC0045

Ett av dom stora fina ögonblicken i livet & lilla Nicolina, hon var så nöjd genom hela ceremonin ,hon tittade på prästen & funderade Ler

_DSC0078

Och i det här ögonblicket släppte hon av en riktig rökare…….som hördes riktigt bra då prästen hade en mikrofon på sig Skrattar

_DSC0083

_DSC0090

Moster & hennes man blev faddrar…….

_DSC0097

Liksom Simon, som också sjöng & så himla bra.

_DSC0060

Min fina Josef & mamma……

_DSC0104

Min morfar & min kära man…._DSC0110

_DSC0128

_DSC0101

Det är nåt speciellt då hela familjen & släkt & vänner samlas så här……jag gillar Blinkar

_DSC0113

_DSC0114

_DSC0184

Nicolina med sin fina storebror….

_DSC0185

Fint var det & andra namnet fick hon efter min mormor som hette Martha….

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

så ljuvligt vackert ! Såå mycket kärlek , blir så rörd av bilden på Barbro o J . Så go ! Och Sandra som lyser av kärlek mot sin syster o systerdotter. Som skiner åter . Underbara bilder och de e verkliga <3 . Blir så fyld av glädje av att se all kärlek runt om dig vännen !!!! Massor av kramar till dig . / CAWi

kicki sa...

Åh Carola ,så fint att du ser & att du påminner mig, för just så är det ju.....så mycket kärlek.
Kram min vän

Lena sa...

Finaste♥kärlek♥

Kram /Lena

Anonym sa...

Tror inte du behöver bli påmind <3 . Jag blev verkligen rörd av dessa bilder . Det värmer så gott i hjärtat hur vackert livet kan bli , vara , är många kramizar
Carola

Anonym sa...

Va synd att du inte fick med Tore på någon bild. Hälsningar famijen Heikki och Havela.