Google+ Followers

tisdag 27 augusti 2013

Jamen så är det

IMG_4022

alltså vilka dagar vi har haft, det är ju fortfarande sommar…..vi njuter av härliga promenader varje kväll & det känns ju helskumt, för det blir ju mörkt ute Ler_DSC0003

& den här lilla fröken lök har varit hos oss i eftermiddag ,underbara unge & nu är det mycket på gång kan jag säga……_DSC0005

nästan nog så mycket för en överhettad hjärna, jag orkar liksom inte ta in allt & jag kan verkligen känna att skillnaden är så otroligt stor nu, mot för några år sedan….då kunde jag ha hundra bollar i luften & tycka att det var då jag mådde som bäst, nu glömmer jag de mest självklara saker, det är verkligen obehagligt hur min hjärna spelar mig läbbiga spratt Ledsen_DSC0039

Förut trodde jag att begreppet utbränd bara var nån typ av “slaskdiagnos” i dag vet jag att det finns & är på riktigt…_DSC0042

Och nu vet jag också hur viktigt det är att ta vara på all positiv “input” (typ den här ungens närvaro) som omger en & att inte ta någonting förgivet….._DSC0048

Jag ska berätta vad som är på G, men inte nu Ler med tungan ute_DSC0051

Fina bilder på mina darlings eller vad?

4 kommentarer:

Anne sa...

Finaste lilla Kickihjärtat, du är så väl värd att få må bättre & det värmer mitt hjärta att du är omgiven av så mycket värme & kärlek <3
Du vackra, unika, makalösa kvinna <3
Massor av goda energier & riktiga bautakramar kommer från mig <3 <3 <3

Fru Venus sa...

Jösses vilken söt unge! Och då menar jag den yngre ;-) Sköt om dig!

kicki sa...

Anne min goa söta lilla vän, vi ses alldeles på tok för sällan, önskar dig hälsa,kärlek & välmående, tack för dina fina värmande ord...& många kramar tillbaka

kicki sa...

Fru Venus...
Visst är hon söööt lilla Nicolina Hon är våran sol & prinsessa.
Kram