Google+ Followers

onsdag 21 augusti 2013

Några saker till att vara tacksam över

_DSC0171-001

Ett minne från den här sommaren, min vän & jag tog kameran, lite fika & Julia med oss & åkte till havet, där vi hade en underbar dag, det var en sån där dag då jag kände mig ledsen & då sa hon “nu tar vi Julia med oss & så åker vi till stranden” & det gjorde vi………_DSC0174-001

Då vi satt där på filten och fikade så drog hon fram ett så fint inslaget paket_DSC0182

hon hade tagit med sig en liten present till mig_DSC0192

Hur gulligt var inte det??_DSC0138-001

_DSC0128-001

En riktigt fin & vacker vän…_DSC0001

Vi har mycket att prata om just nu i livet & visst är det fantastiskt hur vi liksom får människor som vi “behöver” precis när vi behöver dom…….jag har några stycken & dom betyder så otroligt mycket för mig….._DSC0075

Åsså den här tokfian, hur mycket glädje som helst Blinkar Julia alltså …..vilken energi…_DSC0078

_DSC0086

_DSC0155

Bara ett litet minne ifrån sommaren……….ett litet guldkorn att lägga i minnes skrinet…..& just det ja, sa jag att min man är den mest omtänksamma & kärleksfullaste mannen som finns & att våra gemensamma vänner är så……bara så underbara………ja så är det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En såå underbar vän !
Underbara vackra bilder !!!!
Många kramar / Carola W

Lena sa...

Ja du, de där med vänner är en ynnest♥ & något man vårdar som guld i sitt hjärta♥

Härliga bilder, med kärlek i :))

Kramarom dej♥ /Lena

kicki sa...

Ja Carola ,precis som du...
Och massa kramar tillbaka♥

kicki sa...

Ja Lena visst är det så,det är rikedom ♥
Kramar tillbaka finaste