Google+ Followers

tisdag 20 augusti 2013

Tre saker att vara tacksam över

_DSC0051

_DSC0052

_DSC0056

_DSC0057

_DSC0059

_DSC0080

En liten Prinsessa med det goaste humöret & redan full av humor, kan man bli nåt annat än lycklig…….

& imorse då jag var ute & gick med små frallorna njöt jag av stunden i nuet ,jag gick i linneklänning utan ärmar & det var riktigt varmt då det började regna ,& varje droppe kändes underbar mot min hud……

& ikväll då min man & jag gick ut på åkrarna i det magiska ljuset & den klara luften som kommer efter riktigt åsk oväder & dimman som låg över ängarna & skogsbrynet……ja tre saker att vara tacksam över…..& säkert trehundra till , men tre saker att skriva ner & titta på…..

2 kommentarer:

Lena sa...

Härligt att du är här igen♥ din blogg är ju lixom beroendeframkallande ;)

Fast jag förstår såklart att den blir lagd åt sidan när man inte orkar♥ tur man har Facebook ;)

Kramarom dej♥ /Lena

kicki sa...

Tack Lena & som alltid är dina ord så hjärtevärmande, ja jag tänkte göra ett försök till att blogga igen ,försöka skriva tre saker att vara tacksam eller glad över per dag / många kramar tillbaka ♥