Google+ Followers

torsdag 22 augusti 2013

Ytterligare tacksamhets känslor

_DSC0002

Åh ikväll är jag helt slut…..efter en dag full av intryck & bra händelser.

Varit hos otroligt gulliga Tanja idag……så inspirerande…..Startade dagen med en härlig sensommar promenad, för ännu har jag inte den där riktiga höstkänslan, så för mig är det fortfarande sensommar, sen var vi bjudna hos “bästisarna” på paltmiddag (vansinnigt,himmelskt gott)._DSC0001-001

Har fixat med tillfälliga kärleksfulla hem till våra “flickor” då vi åker till Paris där jag ska passa på att fylla FEMTIO ÅR( fattar ingenting)……..vart tog åren vägen va????

Tackar för våra fina vänner & mina föräldrar för att dom ställer upp Ler_DSC0042-002

Och lilla Lotta hon drömmer om en valpkull & vi har nu börjat vänta på hennes nästa löp, så att vi får se oss om efter en lämplig kavaljer till lillsnuttan…….för nog skulle det vara roligt & underbart….._DSC0055-002

Eller………….?!

Inga kommentarer: