Google+ Followers

söndag 15 september 2013

Kan det vara sant

_DSC0126

I dag vågar jag nog säga att jag är en lycklig kvinna,jag vågar n ä s t a n säga det ♥_DSC0128

Det verkar som att min bön blir hörd ang(något & någon som ligger mig varmast om hjärtat)♥…….Jag är lycklig i mitt äktenskap (tänk att ibland måste man nästan förlora varandra för att inse att man älskar just varandra) dessutom så har jag fått börja arbetsträna så smått i en Butik som jag älskar,& det är så bra för mig att få träffa positiva & glada människor, även om det bara är någon timma / vecka ,för det är ungefär vad jag orkar med än så länge, men det är lycka för mig.Och jag känner att det är inte bra att bara vara ensam hemma hela tiden, även om jag ju har våra hundar & även om min man slutar sitt jobb kl:16 så behöver jag det här nu & en av mina passioner i livet är ju faktiskt kläder…….  det är fö.därifrån hela min outfit på dessa bilder är ifrån, eller nej skorna är DrMarten…… & Den 23:e ska jag bli opererad så att jag kanske blir helt frisk, iallafall kroppsligt (hoppas) ♥ ja så känns det just idag L Y C K A

Men vi har ju faktiskt bara I DAG

5 kommentarer:

Lena sa...

Håller mina tummar hårt hårt hårt♥

Kramarom dej♥ /Lena

Barbro sa...

Lilla söta Kicki , vårat barn....du är såå fin..önskar dig lycka och framgång både fysiskt och psykiskt..älskar dig <3

kicki sa...

Tack Lena ♥ det är bra...det vore det bästa som kan hända ♥
Kramar tillbaka

kicki sa...

♥ underbara mamma ♥
älskar dig

Anonym sa...

De är så mysigt när du är i butiken...kram till dig Kicki <3