Google+ Followers

lördag 7 september 2013

Min klippa

IMG_1698

Vad hade jag gjort utan min klippa?IMG_1788

Som jag kan luta mig emot då jag inte orkar stå upprätt längre (nu menar jag alla aspekter)……som jag kan hålla i handen då jag känner mig liten & rädd & som i detta fall, då jag kan gå med uppspärrade ögon & halvöppen mun & bara njuta av allt det jag ser & veta att vi hamnar rätt……(för jag är VERKLIGEN som en guldfisk då det gäller lokalkännedom…..går alltid åt fel håll),här har vi slagit oss ner på en parkbänk för att vila våra fötter & få stopp på svetten en liten stund BlinkarIMG_1821

men han leder oss tryggt & säkert dit vi ska,& här sitter vi på Starbucks, det var där eller på Mc Donalds man kunde köpa bra kaffe.IMG_1868

Ett annat alternativ än att affischera..IMG_1923

Uppe på Mont MartreIMG_1933

Framför en av dom mindre portarna till Katedralen som ligger där uppe på Mont Martre……där man kan stå och blicka ut över nästan hela underbara ParisIMG_1874

Tack älskade Tobias för en underbar 50 års upplevelse…….LoveU

4 kommentarer:

Ingrd sa...

Jag blir så tårögd när du beskriver Tobias. För visst måste det vara så med din Tobias. Bara nu han kommer ihåg att ta hand om sig själv oxå.... =)

kicki sa...

Ja precis ,men jag försöker i alla fall att peta i honom vitaminerna som du rekommenderade & fiskoljekapslar & sen så är han ju faktiskt så klok så att han KAN sätta gränser.....förstår inte hur han kunde bli så himla klok ;)
Kramar till dig bästa Ingrid♥

Fröken fräken sa...

Så många fina bilder och upplevelser! :) Ni verkar ha haft det hur bra som helst. Kramar till dig och dina.

kicki sa...

Tack älskade lillasyster....ja vi hade det riktigt bra....men du jag kommer inte in på din blogg??