Google+ Followers

måndag 16 september 2013

Så här är det…….

_DSC0002

Fia Lotta…..nu borde det börja närma sig löp för henne & tanken är att vi ska försöka hitta en perfekt kavaljer till henne,vilket inte verkar vara den enklaste uppgiften_DSC0035

då vi ju är väldans kräsna & den här rasen har ju varit nog så utsatt……så vi är livrädda för att inte hitta den snyggaste, sundaste killen ever Blinkar_DSC0037

Så därför väljer jag att skriva det här på bloggen…..har du en snygg & framför allt frisk Frallepojk , som skulle passa ihop med våran fina kommandora, så kanske vi kan styra upp en dejt Blinkar_DSC0081

För nu, med facit från den första kullen,som blev så lyckad, så känns det helt ok att göra om det & låta henne få en kull till……våran lilla kommandora BlinkarIMG_1788

Och nu är ni så många som har frågat, så nu väljer jag att berätta att min bön & min högsta önskan just nu har gått i uppfyllelse & min älskade son har valt att ta det bästa beslutet hittills i sitt 22 åriga liv,som han har hållit på att förlora mer än en gång ………… han är i skrivande stund på behandlingshem & vi är ett par lyckliga föräldrar som äntligen kan andas……..en dag i taget

                                             det viktigaste först

                                             lev & låt leva…….

Kram från en lycklig mamma

7 kommentarer:

Anonym sa...

All lycka till er....<3 kram Tanja

Anonym sa...

Åh älskade vännen finner inga ord ... Sänder många kramar till dig o styrke kram till J ! /
CarolaW

Simona sa...

Det sägs ju att ber man en bön om hjälp så kommer hjälpen. Det måste kännas jätteskönt för er att det kommer att ordnar sig för sonen... Lycka till till honom! Kram ♥

kicki sa...

Tack gulliga Tanja ♥

kicki sa...

Tack Carola ,jag ska förmedla den kramen till honom ♥

kicki sa...

Tack Simona ,ja det är min erfarenhet av att be......hjälpen kommer ♥
Kram

Therese Svanback sa...

Underbart med bönesvar! Håller tummarna att allt ska gå bra.
En riktigt snygg och sund kille till fina tjejen skulle också vara roligt! Lycka till!! :)