Google+ Followers

fredag 13 september 2013

Så underbar nyhet….måtte den vara sann

_DSC0017

Idag har det känts lite höstigare i luften,vore det inte för mörkret så skulle man kunna tro att det fortfarande är sommar, men ikväll åkte reflexvästen på……jag tycker inte om mörkret…..däremot så tycker jag om det jag i dag har fått veta av min älskade son, någonting som gjort mig så glad & lycklig i hjärtat att jag knappt vågar tro det, det är så där som att jag knappt vågar andas förrän jag vet att det verkligen är sant att det blir så…..mer än så vill jag inte säga, men tro mig det ÄR SÅ UNDERBART (bara det nu blir verklighet)……åh Gud låt det bli så….IMG_1868

Nå….men jag har ju fortfarande lite kvar att berätta om Parisresan som ju var så fantastisk……vilket härligt & snyggt sätt att annonsera på Blinkaren schablon på asfalten…..me likeIMG_1946

Och naturligtvis var vi ju på denna utställning Och i den trädgård där dessa mästare hade sina atelje´er både inne & utomhus ,förstå att man riktigt kunde känna deras “anda” där….här en målning av Renoir (gungan)IMG_1945

& här sitter kärleken min i samma gunga…men från andra hållet….IMG_1947

Här en målning av Vincent Van Gogh……IMG_1949

Och här sitter moi på samma lilla bänk som mannen på tavlan……… och jag svettas Lerdet är garanterat 30 i skuggan denna dag…IMG_1788

Härliga Paris……längtar tillbaks…..

Kram

4 kommentarer:

Lena sa...

Åååå vilka härliga lort grisar i förra inlägget!! ha ha ha ;)

Så spännande med din son, jag gissar lite för mej själv fniss ;)

& Tack för alla underbara bilder du bjudit på från Paris, både här & på FB, jag kan riktigt känna hur lyckad & fantastiskt resan var♥

Kramelikram♥ /Lena

Barbro sa...

Mysiga bilder av dessa kända konstnärer....<3

kicki sa...

Ja Lena dessa små lortgrisar ♥
Dom är både lycka & glädje & ang. min son så tackar jag för dina goda tankar ♥ och skickar många varma kramar tillbaka....

kicki sa...

Ja mamma & det kommer mera sen ♥
en massa kramar