Google+ Followers

tisdag 1 oktober 2013

Tyvärr så måste vi…..

IMG_3966

Det här är Alicia, eller Alice som vi kallar henne…..hon är verkligen världens goaste ettåriga tjej,hon älskar att vara nära, alltid och gosa & mysa med människor….men vi har ett problem ,som vi på alla sätt har försökt att lösa , hon fungerar inte med Lotta & Agnes, & tro mig vi HAR FÖRSÖKT med allt ,men det går inte._DSC0035-001

Så nu väljer jag att skriva här på bloggen först & främst , vi söker ett permanent fodervärds hem åt Alice ,och våran önskan är att ta valpar på henne allt enligt det fodervärdsavtal som finns på SKK:s hemsida ,för hon är verkligen en frisk & jättevacker fralleflicka…._DSC0037

Det är med stor sorg i hjärtat vi har tagit detta beslut…….men vi känner att vi orkar inte längre med att ständigt vara på vår vakt & så här kan det bli med tre starka tikar, så det vi har som krav är att det inte skall finnas några andra tikar i det hem som hon kommer till & helst inga andra hundar alls, men massor, massor av kärlek och lite tålamod…….så känner du dig manad, eller har du någon vän som skulle kunna vara passande så får du gärna höra av dig.

Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Funkade det inte dit hon åkte? ://Sussie

barbro sa...

Hoppas att söta Alic får komma till en fam där hon blir älskad..Jag och Tord älskar djur, men pga. min astma så kan vi inte. Hon är ju så fin. Älskar henne.

malinski sa...

Hej Carina, min största dröm är att ha en fransk bulldog, det tackvare att jag fick träffa Malins fina urax! Jag bor i sikfors med min 9åriga dotter och sambo. Vi är mycket ute i naturen, både sommar och vinter. Både jag och min sambo har haft hund. Vi har jobb, hus och en stabil tillvaro och kan erbjuda en tryggt hem med mycket kärlek och omsorg. Vet inte vad mer jag ska skriva men jag är verkligen intresserad, hör gärna av er på 0722058769 Mvh Malin

malinski sa...

Hej Carina, min största dröm är att ha en fransk bulldog, det tackvare att jag fick träffa Malins fina urax! Jag bor i sikfors med min 9åriga dotter och sambo. Vi är mycket ute i naturen, både sommar och vinter. Både jag och min sambo har haft hund. Vi har jobb, hus och en stabil tillvaro och kan erbjuda en tryggt hem med mycket kärlek och omsorg. Vet inte vad mer jag ska skriva men jag är verkligen intresserad, hör gärna av er på 0722058769 Mvh Malin

Lena sa...

Lycka till♥ hon är bedårande♥

Kramarom er♥ /Lena

Therese Svanback sa...

Vad jobbigt när man måste ta sådana beslut! Jag hoppas verkligen att hon får ett jättefint hem!
Lycka till!