Google+ Followers

söndag 2 februari 2014

Hej igen och nu var det länge sen sist


Hej igen mina vänner (om nu någon finns kvar, jag har ju varit borta så länge)Och under tiden har det hunnit vara både Jul, och lilla Nicolina hat fyllt ett år ,och en hel massa annat både bra och tråkigt har hunnit hända. Jag har fått en ny dator med ett nytt operativsystem som håller på å driva mig till seriös sinnessjukdom.......har legat vaken i natt och försökt fatta ,med enda resultat som kraftigt förhöjt blodtryck & ofrivilliga muskelryckningar på ställen jag inte anade att det fanns muskler på. Så......detta är resultatet bilderna först och texten sen ......22:blev hon ett år den ljuvliga lilla varelsen.....och alla var där ,och vi sjöng och vi åt tårta och hon fick sin första riktiga docka med tillhörande mugg och sked mm.av sin moster såklart och hon älskar att röra om i muggen med den lilla skeden...........skruttan. Och Lotta planerar vi fortfarande en valpkull på ,och dessutom så söker vi nu kennelnamn, vilket ju visade sig inte vara så enkelt som vi trodde, så nu undrar jag om någon av er kära läsare har någon brilliant eller bra eller rolig eller fyndig ide´på ett bra kennelnamn........skriv isåfall förslag åt oss.... Kram till er alla, och kul att skriva och visa lite bilder igen, hoppas jag bara nu får kläm på det här så att det blir en fortsättning också.

3 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Finaste du va kul att du är tillbaka . kram

norrskensflamman sa...

Finaste du va kul att du är tillbaka . kram

kicki sa...

men så trevligt välkomnande tillbaka /Tack