Google+ Followers

söndag 2 februari 2014

Tack Elin för telefon support

_DSC0016

Jaa nu börjar jag så sakteliga få lite kläm på det här med windows 8 Tack ELIN, du är guld värd……

och vad tror ni om “kommandorans kennel”……..för även om hon har mjuknat en hel del i sin framtoning ,så har hon ju ändå gjort sig förtjänt av namnet en gång i tiden ………………….så jag menar en gång kommandora alltid kommandora.

_DSC0002

Så här blir dom flesta bilder nu förtiden, hopplöst._DSC0006

……_DSC0018

_DSC0027_DSC0041

_DSC0054

_DSC0075

Gudfar Simon & Pappa Tobbe & moster Sandra & kusinerna Jacob & Cornelis och en massa andra med……

_DSC0123

lille Cornelis….._DSC0129

_DSC0156

Mormors lilla kråka…….Gud vad jag ÄLSKAR……._DSC0169

Lovar mera hundbilder…bara jag kommer igång med kameran också…….livet är inte över förrän det är över/KRAM

2 kommentarer:

kicki sa...

Och nu ser jag att där det skulle stå att att hon sitter hos Gudfar Simon & är med sin pappa Tobbe ,så har det inte blivit nåt men det gör detsamma....jag liksom bara tränar nu & har inte så många bilder att använda mig av heller eftersom att datorn är alldeles ny och jag har inte varit flitig på att fotografera den senaste tiden.

Anonym sa...

Så fin hon är eran 1-års Prinsessa <3 Å vad spännande med kennelnamn!!! Ett litet tips på vägen, tänk på att inte välja ett alltför långt kennelnamn, då valparnas namn (inkl. kennelnamnet, mellanslag, appostrofer osv.) inte får överstiga 35 tecken! Ni får "go crazy bananas" när ni klurar på namn! ;)
"ToKicks/ToKix" (Tobias/Kicki)
"Gullans"
"KiLotts" (Kicki/Lotta)

Lite förslag på hur man kan "bygga ihop" namn/ord för att de ska bli lite mer unika & ovanliga! Det gäller ju att passera det där nålsögat både hos SKK & FCI ;)

BAUTASTORA LYCKA TILL-KRAMISAR <3
Anne