Mys Pys i soffan

Jag mår bara så oförskämt bra.
I går var jag med matte på jobbet,vi var på kontoret och fick lära oss en massa om autism spektrum störningar...............först satt jag på golvet och lyssnade.
Jag satt ungefär en halv meter från han som höll i föreläsningen ,och när jag vickade på huvudet för att höra riktigt ordentligt, samtidigt som jag tittade honom stint i ögonen.............så tycktes det inte funka längre, han blev liksom okoncentrerad.
Till sist skrattade alla åt mig ,bara för att jag är så intresserad av att lära mig nya saker............hmm.
Men det blev bara bättre ,visserligen hade jag inte första parkett , men matte lyfte upp mig på en egen stol, så jag fick sitta som alla andra..........
Vid bordet med fika.............ja mer behöver jag ju inte säga......................
Sen blev det lång promenad med Edvin och Ullis
,och vi råkade stöta på en tjej på 14 veckor , en norrbottenspets ,Kajsa hette hon ............................
jag kände bara.....äntligen nån som orkar hålla mitt tempo , och lämplig storlek var det på henne också.
Jag måste motvilligt erkänna att jag faktiskt har varit jätte trött efter gårdagens bravader.
Just det glömde nästan och berätta att jag hade väldiga väderspänningar under mötet..........
så föredragshållaren fick springa och öppna fönstret stup i kvarten.
Puss puss från mig till er alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå