Tiderna förändras

"Fan jag är 20 och mitt liv har redan blivit som ditt".........ha ha ha ha ha ..............jag vet.......... det kanske inte är så kul för Frida , som säger den här meningen , men jag tyckte det var kul.
För hon är i mångt och mycket lik mig................ vi har samma grundsyn på mycket..............ja hon är klok min flicka.
Livets skola är brutal ibland , men det är intressant att få vara med på resan.............och jag har ju kommit en bit............och faktiskt så skulle jag inte vilja vända om , för fy vad jobbigt att måsta lära sig en gång till , av alla sina misstag , som till exempel att inte klä sig ordentligt när det börjar vara så här kallt ute...................för nog har jag hellre varit snygg än varm....ha ha ha .
Nej nu funderar jag på att skaffa mig ett par långkalsonger i kamelhår som jag kan dra upp till halsen ungefär.
För att inte tala om broddar att fästa på skorna...................åsså min lovikkamössa............
Sen är det bara dom rinnande ögonen och den droppande näsan..................så är man ju fullbordad ....................när man halkar sig fram på sin hundpromenad...............vilken syn va????
Ja men det är ju för fan verkligheten , för vintrarna är ju inte vad dom var....................nej broddar får det bli.
Så när man går in på Ica så klickar det så där karaktäristiskt som det gör för gamlingarna när dom glömmer att ta av dom , när dom går in på ett stengolv ha ha ha.
Sen vill jag bara tillägga att jag har en man som är för härlig,du kan konsten att bjuda på dig själv gubben......................fortsätt så.........................vi ses imorron..............Puss från Lotta & mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå