Bad!!!

_DSC0004-1

_DSC0002-2

_DSC0005-1

_DSC0010-1

Vi är på jobbet detta dygn ochLottan är nybadad & jag med…….på riktigt….jag har varit på badhuset och simmat drygt tusen meter & detta är STORT!!!!!,dels pga.mina egna hjärnspöken ang.min kropp, men också för att jag har varit rädd sen jag hade den lilla blödningen i hjärnan….för det som hände då var ……. att jag tappade all kraft i mina muskler, och plötsligt inte hade någon som helst kontroll, och den högra kropps halvan kändes som om den hade fått tandläkar bedövning, och  yrseln gjorde att jag inte heller hade någon balans………..sen kom  en kraftig huvudvärk och en obeskrivlig ångest……en ångest som jag succesivt har jobbat bort…..i början vågade jag inte ens gå ut & promenera, och bil behövde jag inte fundera på då, eftersom att körkortet blev tillfälligt indraget….och fatta vilken ångest jag har haft inför att vara i vatten där jag inte ens bottnar……this is big!!!!!

Så nu kommer jag förmodligen att börja simma minst en gång per vecka, för jag njöt av varje simtag………UNDERBART ;-)Nu ska vi fortsätta den här kvällen med att ligga i sängen och se på Tv och slösurfa lite på datorn…..jag & Lottan min.

Puss&Kram till er som kikar in här

Kommentarer

Doktor Glas sa…
bra jobbat. det är precis så man ska göra. utsätta sig för sånt man tycker är jobbigt och se att man faktiskt klarar det. grattis till ditt stora steg :-)
godnatt på er!
kicki sa…
Tack vad glad jag blir av din uppmuntran :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå