Hmmm

_DSC0015-2

Ooops ….nämen!!! kolla vad som slank ner i varukorgen då jag var & handlade innan jag skulle till Jobbet….japp så nu är vi laddade jag & Lotta för en helkväll i TV-soffan……ja jag fortsätter på den inslagna linjen, med att boosta mina fettceller, ja allt har ju sin tid, ellerhur!?_DSC0004-3

Lotta har fått ett “nylonben” med vaniljsmak som hon älskar & en ny reflexsele ,från Gunillas Hundshop, där hon passade på att snatta ett hundkex då hon helt “oskyldigt gick & spankulerade bland hyllorna & hon hade så bråttom att svälja kexet att hon inte ens tuggade på den stora “sågspånskakan” så hon gjorde som hon brukar SVALDE DEN HEL (vilket gör henne pruttig) så nu ligger hon här men röven startklar mot mig och gasar på helt hämningslöst._DSC0007-4

Nä här kryyyps det inte upp i nån soffa med en tekopp & myyyser……nä här slänger vi upp fötterna på bordet äter godiset direkt ur påsen och låter fläsket fladdra fritt…._DSC0020-3

En väldigt vacker kväll var det förresten ser ni solen där bortom älven…..nej nu är det IDOL så nu lägger jag ner bloggandet för ikväll & i morgon blir det HD till Storforsen med korvgrillning.

Kommentarer

Anonym sa…
Rätta takter!!!En tekopp kan väl vara god,,men då ska det helst vara scones till...
Ha det bra sov gott kramar/Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå