Äntligen....

Äntligen börjar jag känna mej som folk igen....efter två dagar med huvudvärk......så min blogginspiration har varit noll....Och Lotta & Julia är fulladdade med energi....så i morgon BLIR det ut & lufsa i naturen...men först jobba några timmar.
Och så längtar jag/vi efter den här lilla sköningen....han kommer i helgen,och surrar skavsår i öronen på oss.....och drar fram alla sina leksaker, och kladdar med godis,och ska följa med mej t.o.m. på toa m.a.o inte en lugn stund.....och SOM jag LÄNGTAR efter mysproppen.....hans knubbiga små armar runt min hals....mysiga vällingstunden......cykelkärretur med honom surrande där bak....kvällen då vi ligger i sängen och tittar på bilder tagna under dagen.....ja ni fattar...
Kram på er alla gullisar som kikar in..

Kommentarer

Camilla Lund sa…
har lillkillen berättat att han träffat lottas syster och systerbarn ute på prommis? :)
kicki sa…
Nej det har han inte gjort....så du menar att din lilla fralla har fått valpar.....vad kul när hände det...;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå