Så var då Studenten tagen...

Här kommer dom utspringande....Josef längst bak nästan lite förlägen av all uppståndelse(gullungen)..
Och jag & Sandra fällde en tår då vi såg honom så fin...det är så symboliskt på nåt vis.....
Att ta klivet in i "vuxenvärlden" med allt vad det innebär.....
Men en fin dag har vi haft tillsammans......om jag tar det relaterat till Josef så var det då.......
mamma,plastpappa,storasyster Sandra& Isak,storasyster Frida.....moster Caroline med make Mattias & Wilmer & Melker.......
Flickvännen Sara& Jaqueline....
Mormor & morfar.....
Farmor & Pappa......
Några personer fattades men...det blev en jättefin dag.......Och i kväll har vi haft besök av fina Sussie och hennes Ali....dom är så mysiga.....
Nu har Josef farit till sina vänner.....och jag & min älskade man ligger i sängen med en liten trollunge mellan oss....och om inte jag har räknat galet så blir han våran nästa student....lilla Isak....Och Sandra ligger i rummet intill med sina två bebisar i magen....
Lotta hon ligger vid mina fötter & snarkar & Julia under mej på golvet....hon tycker det blir för varmt så hon föredrar golvet......Alltså vet ni ????
Jag är RIK...
Varma sommar kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå