Älskade Mormor.......

I går var vi till mormor & morfar.....hon har varit så dålig....igen....
Men den här dagen,blev den gladaste på länge.....
Min bästa Josef och hans flickvän följde ju med......
Och mormor blev så glad så jag tror hon lever gott på det en tid framöver.....
Tänk vad det kan vända fort......
Ena dagen .....icke kontaktbar.....men lite dropp & näring och rätt medicinering....så....
ja vad ska man säga....90 år och så fin...
Så vacker och så stark.....
Och så charmig.....
Hon har verkligen förgyllt min barndom.....
Denna underbara människa....som blev så lycklig av att få träffa en av mina fina ungar......
Kärlek till er...:-)

Kommentarer

Barbro sa…
..Det var så roligt och få se mor så glad...efter bara två dygn på sjukstugan.Hoppas hon får må något så när bra.Josef är så go och mjuk..han lättade verkligen upp stämmningen..och spred glädje åt både mor och far.
kicki sa…
Ja han är en stjärna♥...som har den inverkan på gamlingar...han är underbar♥ ,vi får se till att ta med honom varje gång....;=)
Härliga bilder med ett tydligt budskap.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå