Årets första Julbord......

Jag har piffat upp mej....för vi ska på JuuuulBooooord med Tobbes "Jobb"
På "prostis" som dom nya ägarna har renoverat och gjort så himla fiiint.....
Godast var nog den rökta forellen och kräftsillen......
Det är så mysigt med Tobbes jobbgäng....dom är verkligen så mysiga......
Och mer Julinspiration fick jag,från miljön.....
Tillbaka hemma igen....Läppstiftet är uppätet....lite småblek.....och ga ra n te ra t proppmätt.....på med brillorna och fram med datorn och BLOGGaaaaa....
Kram på er gullisar.....hoppas eran Fredag varit fin....

Kommentarer

Barbro sa…
Så fin du är, jag förstår att ni hade det mysigt och ätit gott!kram!!..I kväll är vi barnvakt hos Caroline och Mathias,troligtvis sover vi nog över.
Lena sa…
Min dator har havererat totalt! som tur är har jag bästa back upp av sönerna, som håller på & lagar den, eller rädda det som räddas kan ;) jag har åxå fått låna en laptop av ena sonen, blivit galet svårt beroende av att blogga osv. ha ha ha ;) utan dator en & en halv dag var sååå frustrerande! fniss...
Förstår att det var mysigt med Julbordet, & trevliga mäniskor därtill! hoppas läppstiftet var gott! ha ha ha ;)
Kram! /Lena
kicki sa…
Så mysigt att sova över hos gullepojkarna.....hoppas kvällen blir trevlig för C&M...
Kram
kicki sa…
Jaaaa Lena vad gjorde vi utan våra ungar......som ju är hundra gånger mer skillade då det gäller datorer ha ha....
Läppstiftet!? ja det försvann med den goda maten som jag glufsade i mig under stoooor njutning ha ha ha
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå