Bekännelse……

_DSC0033-1

Ja här står han & hummar & väger fram & tillbaka på fötterna………hmm…….nja…..undrar……???

_DSC0034-1

Kliar sig i huvudet & räknar för & emot…….mmja………varför inte???

feb-121

Så här ser alltså min nya kärlek ut………ja jag må erkänna att det känns lite som en förälskelse :)

feb-122

Och hur jag ska klara av att hantera alla dessa hästkrafter??Ja det blir spännande…….men gissa om jag längtar efter barmark nu då…………

Ja vilken galning man är…..meeen vi har bara här & nu, och det gäller ju att leva livet fullt ut,& njuta av det så mycket vi bara hinner så ………why not….& jag lovar att köra som en gammal vägpropp :)

Kommentarer

Lingonberrie sa…
Härligt med kärlekar...oavsett hästkrafterna. :-D

kramar i massor
Lena sa…
Så den är din?? eller ska bli??
Ja för inte var det mycket till "bönpall" där inte & sitta bekvämt på he he.. ;)
Helt super super vacker i alla fall!!! & ni har så rätt, lev ut era drömmar!! så många som säger, att när jag blir pensionär! -då ska jag göra det & det & det...
Jag har fler i min närhet, som alldrig blev pensionärer...
En liten sann berättelse:
Våra grannar hade stretat som bönder i alla sina år, så skickades kossorna när dom blev pensionärer, nu skulle det firas!! & tänk allt dom skulle göra!! firades på Coop Forum med kaffe & bakelse! 7 dagar efter, fick mannen en stoke, & hämtade sej alldrig, dog efter en kort tid, & strax efter fick hon en stroke, blev sittandes i rullstol med talsvårigheter & förvirrad.
Det ENDA dom han göra tillsamans var att fika på Coop...
Så ta vara på livet! lev här & nu!!♥ & köp Motorcyckeln!! :))))
Kram kram!♥ /Lena
Tindy sa…
Vilka tuffingar ni är och du kommer ju att susa fram likt en liten söt vindil:))
Förälskelser kommer i all dess former och jag, jag håller helt med dig..vi lever bara här och nu:) Stor kram söta du:)
kicki sa…
Åååhhh vad glad ni gör mig med era kommentarer :)
Nu känns det om möjligt ännu bättre att faktiskt VÅGA :)
KÄRLEK till er mina sötaste bloggisar
kicki sa…
Lena min underbara vän!
Tack för att du delade med dig av den tragiska livshistorian.
Vi behöver bli påminda om sånt ibland.
Men så hemskt för det strävsamma paret.
Jätte kramen
Anonym sa…
Vilken skönhet!
Håller med Lena, njut av livet

När det blir barmark vill jag se dig på streetan susande med håret flaggande,,och gärna på bakhjulet komma här uppför backen :)
Ha det bäst ses//Maggan
Vilken skönhet! Å vilken känsla du ska ha när du/ni susar fram på denna makapär :) Å sen vilka avundsjuka blickar ni ska få, hi hi...
Söndagskram!
kicki sa…
Tack BästMaggan :)
Men det där med bakhjulet måste jag nog få fundera lite på :)
Kram & jo vi synes...
Doktor Glas sa…
HÄFTIGT!!! Kör hårt :-)
Comsi comsa sa…
Wow!!!! I helgen har det varit fullt med hojar på stan, det har brummat och gasats som den värsta vårdagen....

Tror aldrig jag har sett så många motorcyklar ute i början på mars...

Kram på dig ♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå