Så här är det…..

IMG_1941

God afton mina vänner …..alltså jag måste bara dela min glädje med er & berätta att jag har slagit på stort & köpt ett jättevackert sidentyg & sytt mig den sötaste tunikan, jag ska visa en bild sen….& att jag är gift med världens underbaraste man som kör 8 mil enkel väg för att jag ska få mitt tyg & att han dessutom kom hem med ett nytt objektiv till min älskade kamera ,ett vidvinkel!! & så har jag gått min första introduktion som Jourpersonal på Behandlingshemmet som jag känner en sån stor tacksamhet & kärlek till……

Sen så kan jag berätta att jag & Lotta är på jobbet nu ,ligger i sängen & mumsar Cheez crunchers & att husse nyss var förbi & Godnattkramades……kan det bli bättre??

Ja absolut…..men inte vill jag klaga ;)

Kram

Kommentarer

Doktor Glas sa…
somliga har det bra! ;) och det är du värd!
kicki sa…
Tack söta Stephanie ;)
Geddfish ♥ sa…
Glad Midsommar, finaste ni!
Nu drar jag snart iväg.....
Tacksamhet, tacksamhet, läser jag ur ditt inlägg!
När vi tänker efter, så har nog dom flesta NÅGOT att vara tacksam över!
Kram ♥...♥
Comsi comsa sa…
Glad midsommar söta du :) Kram ♥
Glad Midsommar önskar jag dig å de dina ♥♥♥
Lena sa…
Önskar er en fin fin Midsommarhelg!!
Kraaam!!♥ /Lena med flock!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå