Den Fina Fina Bönen

Som jag så många gånger i livet har mumlat för mig själv......i dag är jag hemma med huvudvärk.....Skulle egentligen ha jobbat dygn......men natten ska vi fara & jobba jag & Lotta.......hoppas värken går över så jag orkar gå ut på äventyr med mina "flickor" en liten stund......Denna Vackra Dag...Den här fina bilden på himlen tog jag i går.......och när det där speciella skenet som sipprar fram bakom molnen syns på himlem.....så tänker jag alltid att DÄR......Där bakom bor Gud eller Den Högre Makten......eller motsvarigheten till Moder Jord.......eller Källan till Livet....
Kram på er

Kommentarer

Anonym sa…
Blev så fångad av texten, tack för att du bloggade den.
Har tänkt på dig genom åren och på lilla "S".
Önskar dig allt gott Kicki! /Carola

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå