Det blev en prommis..

Matte trotsade huvudvärken...
Så vi tog oss ut en sväng i dag med....och jag måste ju säga att Julia är då riktigt lyhörd.....väntar in mig i alla lägen....
Jag däremot....
Väntar OM JAG VILL!!!
Men idag vart hon då omöjlig.....
Jag sa åt henne att GENAST komma upp ur diket!!!!!!Och då blir hon OBSTINAT.....hmm
Men jag sa åt henne på skarpen....
Och då mjuknade hon .....
Och ville att vi skulle leka....
Och STORSINT som jag är.....
Så förlät jag henne direkt....
För även om jag har ATTITYD så är jag inte dum......
SoLongSåLänge//Lotta

Kommentarer

Nina sa…
Sötaste bästisarna!! :) Herrejösses vad goa dom är med varann! :)
kicki sa…
Ja dom ger varandra både ris & Ros...gullungarna...
Kram
japp sa…
Heeij... fann din sida via Åsa, "Ett hus fyllt av drömmar".. fin blogg..å suuuperfin schäfer.. Jag har schäfer själv..3st.

Kikar gärna in igen.. ha en fin Fredag. Helén (Pite).
Kina sa…
Ville bara skriva att din blogg gör mig GLAD.Kina
kicki sa…
Helan jag kikade in hos dig och vad fiiina vovvar du har....och fin blogg.....
kicki sa…
Kina!!!.........DU gör MIG glad
Tack.!!
japp sa…
Tack Kicki.. så roligt att du tyckte både hundarna å bloggen var fin.
Får man fråga vart du tagit schäfervalpen ifrån? Jättesöt krabat.. även bulldoggen me..verkar vara himla fina kompisar de två.

Ha en fin Lördag..kram Helén.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå