Jag är galen i skor och väskor......

Jag gjorde ett fynd....500:- rabatt......så prislappen blev 399:-Skor har visst varit ett favorit intresse för mig ända sen jag kröp omkring i blöjor......det har berättats för mig att kag ÄLSKADE att sitta i "skrubben" hos "fasterIrja" och prova skor i alla modeller......tom. farbrorAlfreds galosher....ha ha ha ha....
Och intresset har inte svalnat......snarare ökat och dessutom inbegriper det väskor nu....
älskar att matcha skor & väskor
och dom här nya skorna (från ROOT) passar till min gamla trotjänare från (Italienska The Bridge)....och till den här fina lite ljusare skinnväskan som jag fått ärva av Frida (min fina flicka)....
Så idag ska jag knalla ut på stan i mina nya skor som matchar både moccaJackan och väskorna ,vilken jag än väljer.......hi hi....men före det blir det en skogsmulle prommis med mina "flickor"........(mitt knä känns så bra)
Kram på er i SOLSKENET.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå