Hej mina bloggvänner.....

Nu vill jag be om eran hjälp igen.......Jag vill ha smakråd....Ska tapetsera i trapphuset...den långa väggen som man ser framför sig då man står där uppe....och stilen som vi har hemma kan ni ju se i högra spalten....så nu kommer frågan.....Den här tjusiga filmtapeten.....
Eller den här supersnygga "gamla tidningen"......
Som man också kan köpa bård till...........please...vad ska jag välja,Film eller tidning eller tidning med bård....Hjälp mej att välja......resten av trapphuset kommer att bli en neutral bruten vit.......Jag tackar på förhand och hoppas på era tycken....
Kram alla gullisar.

Kommentarer

Barbro sa…
..Jag skulle nog välja tidning med bård...
Linnéa sa…
Definitivt filmisar...;)
Maria sa…
Film tapeten var ju så snygg! Såg ju den irl ;)


KRAM Maria
Frida sa…
Jag tycker tidningstapeten, men utan bård. 90-talet är fortfarande för nära för att det ska kännas okej. När jag var liten var det bårder överallt. Jag hatar bårder!!!!
Anonym sa…
Svårt det där, men kanske filmer för det har jag aldrig sett.
Tidningar är det många som har, men om du väljer tidningar så tycker jag som Frida ingen bård (hata bårder)blev du nå klokare av detta? Hoppas ;)))!/Maggan
Doktor Glas sa…
tidning tycker jag =)
kicki sa…
Tack mina kära vänner....beslutet är taget,och i trapphuset blir det tidningen utan bård.....meeen det finns ju fler ställen i huset,så filmtapeten får komma upp nån annan stans för den är ju hur cool som helst.....som sagt TACK för att ni bryr er gullisar...
Kram
Anna sa…
Jag skulle nog välja tidning. Den var riktgt läcker! :-) Men utan bård. :-)
IDA sa…
Jag tycker tidningstapeten, men INGEN bård, Kicki! INGEN BÅRD. Men filmtapeten var DÖläcker den också...
Lena sa…
Nu är ju tydligen beslutet taget ;)
-det rätta! tidningen gillade jag åxå bäst! fast dom var snygga allihop!
Kram!
Frida sa…
Jag visste att mitt ord skulle väga tyngst.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå