Ja jag veet det börjar bli tjatigt.....meeeen.....

Ja ja jag veeet....det börjar bli lite tjatigt med mina tavlor.....men jag tycker att dom bara blir bättre och bättre och då blir jag som Kicki fem år & bara måste få visa....Och vilken DAG vi har haft.....jag bar ut mitt staffli.....och bara njöt...med mina färger & penslar i solens sken..medans Lotta & Julia har busat ,och varit mina åskådare.....mysflickorna
Här har jag tagit en bild på processen...då en tavla blir till....
Men jag blev i vanlig ordning uppslukad av måleriet så det blev bara en processbild.....ha ha ha
Sen var det plötsligt klart....
och inte en bild tagen under arbetets gång.....ha ha ha typiskt mig......
Hörni kram på er i sommarvärmen...visst blir man glad

Kommentarer

Eva Norberg sa…
Min dator brukar inte vilja kommentera din inlägg (blir något fel...) men nu måste jag bara försöka... Du är SÅ duktig på att måla. Jag älskar dina tjejer men kanske mest denna. De är naivistiska och realistiska på samma gång. De är färgglada och förmedlar känsla. De förskönar inte utan lyfter det naturligt vackra... Du är kort sagt mycket duktig! Undrar varför jag tycker så extra mycket om just denna kvinna? Kan det vara så att det finns en och annan likhet med mig och mitt kala huvud (och min livsvilja)? Kanske!

Många kramar till dig Kicki!
//Eva Norberg :)
kicki sa…
Ha ha härliga du.....ja när du säger det så är det ju faktiskt vissa likheter......du är en så vacker människa..
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå