11-01-01

I dag har jag & Julia varit i skogen.......först gick vi ut alla fyra....
Men trots dubbla kläder så började Lotta frysa så hon & husse fick gå hem........
Och våran nyårsafton firade vi med fina vännerna T & M....dom hade med sig en underbart god Laxröra & grekiskt lantbröd.....Sen var det ostbricka med vindruvor och Te.....och mammas goda Herrmankaka.....Enkelt och okomplicerat.......En Nyårsafton helt i min smak....tillsammans med härliga människor.....
Och smällare & raketer bekom inte "flickorna".........vilken tur för det small ordentligt runt omkring oss......




Nu värmer vi oss framför en varm & skön brasa....lillgubben Isak har ju kommit.....och vi ska se på "hitta Nemo".........myyyys....
Kram & en riktigt god fortsättning....gullisar

Kommentarer

Tack för igår! Ja det var så mysigt igår lugnt och skönt..God vickning.
Haha inte visste jag att du var en baddare på pitebondska skrattar då jag tänker på dig!

Ha en bra kväll med din familj krama varandra..
Hälsningar tomas.0911.........................ork it
kicki sa…
Ha ha och jag skrattar då jag ser din underskrift.....tror du inte ändå att du skulle ha tatuerat hela med @ å allt.....Och jaaa tusen tack för igår det var verkligen jättemysigt ,ni är så himla lagom....
Kram
Barbro sa…
Fina bilder...Julia är för söt.ha en god fortsättning på det nya året..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå