Stor jullan...


Alltså kolla så stor hon är......och den snällaste som finns.....gullan...

Kommentarer

Otroligt söt är hon, snällast också!!
Har varit i Lul hela dagen, puh dock ser jag att vi har fyndat typ samma måste nog lämna tillbaka...
Samt att jag köpte en typ turkos blå grön som jag är osäker om jag passar i den färgen...Inte lätt att vara färgblind heller,kram!
kicki sa…
Men oj så roligt ....men vänta nu...jag måste ju få se vad det är förnåt.....kanske jag kan se om du passar, vilket jag ju tror att du gör...
Kram
Barbro sa…
Så klart Julia vann...kolla Tobbe ler!!!!
Lena sa…
Hur är det med öronen? ska dom hänga eller? fniss...
Ja hon är verkligen ur söt!!♥
Vackra kläder du hittat! jag köper kläder typ en gång om året! fniss.. går i mina paltor tills dom ramlar sönder ;)
Det där med att vara mormor/farmor har inte jag fått uppleva ännu, men jag kan ändå förstå dina känslor!♥ så översvallande det måste vara♥ & vipps! så är dom stora! ja så är det, livets gång♥
Kram! /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå