Välkommen hem till oss……………..

_DSC0035 Här kommer en bildkavalkad av min Julpimpning i vårat @home.nu

_DSC0039

_DSC0040

_DSC0041

_DSC0042 _DSC0033

Det här är i hallen……tycker det känns mysigt att lägga ner lite extra kärlek på just hallen eftersom att den ju faktiskt är det första man möter då man kliver in…

_DSC0030

_DSC0034

Nu går vi in i köket….

_DSC0022-1

Jag har nog gått & förälskat mig i prickar….

_DSC0025

_DSC0020 _DSC0050

_DSC0048

_DSC0049

Och nu matrumsdelen…….._DSC0017

_DSC0018

Det gamla vackra skåpet har fått ett varv till av den brutna vita färgen…..

_DSC0027

Dom fina vimplarna med brodyr…

_DSC0028

_DSC0015

_DSC0016

_DSC0026

Vardagsrummet_DSC0013

Skåpet som TV:n står på har också fått vitfärg med lite occra i och underredet har vi tagit loss men sparat ifall vi vill sätta tillbaka det…..men nu ska det få små hjul att stå på :)

_DSC0007

_DSC0010

Älskar mina glashjärtan från HetaHyttan dom får ju hänga framme året runt så klart…….

_DSC0044

Så där ja………..nu kan Julen komma

Och mitt galleri har fått en ny plats ,visar det sen ,nu ut med “flickorna” och ta tag i denna vinterdag :)

KRAM

Kommentarer

Stephen Landberg sa…
Du har gjort så mysigt och fint hemma. Du är jätteduktig vännen. Kram från mej.
Doktor Glas sa…
Oj vad FINT och MYSIGT!! gillar din stil ;) kanske för att den påminner om min egen :)
kicki sa…
Tackar.....så roligt att se att någon fler tycker lika....känns som en klapp på axeln ,"bra gjort Kicki"
Jo jag älskar ju att pyssla i hemmet
Kram på er
Barbro sa…
Du har gjort så fint hemma...mysigt!!
Lena sa…
Oj Oj här var det julpysslat! kan man inte säga om här ännu fniss...
Åker till London på torsdag, få se om jag kommer hem med något pyssel? ;) i alla fall blir det mjuka paket! åker med i pricip tomm resväska, funderade på att bryta av skaftet på tandborsten åxå så jag får än mer plats ha ha ha.. ;)
Finns en stooor affär mitt i smeten, med läder & asosiarer, & allt kostar nästan inget! & super kvalite åxå, yess!! :))
Söta barnbarn & söt Lotta! :))
Kram på er!♥ /Lena
Anonym sa…
Vill ha...Nej men ni har så fint hemma, och en positiv energi möter en direkt i hallen!
Kram ♥//Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå