Wordfeud


Alltså heina.....nu snackar vi känslor,alltså jag har skrattat så att tårarna sprutat & jag ligger & kippar efter luft.....varför???
SKADEGLÄDJE!! I sin renaste form!!....och jag blir ju nästan lite bekymrad.....inte visste jag att jag kunde känna sån lycka för att jag vinner.....ja alltså inte vinner över vemsomhelst....näääh MIN MAN såklart...
Sen att blodtryket ökar & jag känner diverse olustkänslor då jag förlorar & det gäller nästan alla jag spelar mot.......jag visste inte ens att jag satt på så mycket känslor...
För ett SPEL!!! & jag som alltid har hatat att spela spel & tävla överhuvudtaget, vilket jag förövrigt skyller helt & hållet på min storebror , som ju alltid vann över mig oavsett vad vi spelade eller tävlade om.....jag blev traumatiserad........
& nu sitter jag här & stirrar förhäxad på denna spelplan & inväntar nästa "move" ha ha.
Så det kan bli...men det är ju inte bara tidskrävande & verklighetsfrånvändande......en viss hjärngympa får man ju på köpet :-)
Dagen började förresten bra jag tog "flickorna" för en promenad i det vackra vädret......vad händer?
Det börjar helt otippat att regna......så jä...a klart!
Meeen då jag kommer hem så dyker gulliga pappa upp,& han hade jag ju missat om det inte hade varit för regnet..
Hörrni ha en fin dag & Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Tur eller otur??? att pedantiska pappa kom då hundarna var som mest orena!!???Han var glad över en kopp kaffe och en macka som du bjöd på..gulliga Kicki...kraaam från mig.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå