Google+ Followers

söndag 13 maj 2012

Den som väntar på nåt gott…….

kl%25C3%25A4nning-001

Först vill jag visa klänningen jag har beställt…….tänk den med en liten virkad bolero & höga klackar……………hur  fiiint blir inte det??

IMG_1702

Sen har jag & flickorna försökt att njuta av solen lite ,men hu vad kallt det är ,det slutade med att jag drog på mig lite extra kläder & börja städa altanen….för inte en chans att det gick att sitta still, & medans jag har gått som på nålar i väntan på att min motorcykel skulle bli körklar så har jag hunnit ha besök av bror med fru,laga en Lasagne & bjuda Frida med family på mat…….& till sist då kom han hem ,mitt hjärta & sa NU!!

IMG_1709

Och jajjamänsan…….se på fan!

IMG_1707

Där är jag ORDENTLIGT påklädd……och kört har jag & kul var det……inte så farligt som jag trodde……..shit va roligt.

Kram

12 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Sååå fin klänning!

Kaisa ♥ sa...

Kanonsnygg klänning, som kommer att klä dig fint.

Nu får du ha många fina turer på din fina hoj, glöm inte att köra försiktigt.:-)

Kram ♥

Kaisa ♥ sa...

Kanonsnygg klänning, som kommer att klä dig fint.

Nu får du ha många fina turer på din fina hoj, glöm inte att köra försiktigt.:-)

Kram ♥

Lena sa...

Kanon fin klänning!! verkligen!! & hojjen? jääääääte frän! hi hi -nu ska hon ut & glida minsan! ;)
Kram!♥ /Lena

Barbro sa...

Superfin klänning....Men ta det lungt med hojen i sommar..jag älskar dig för mycket mitt mellanbarn..vill inte att något tråkigt händer...kraaaam.

Fröken fräken sa...

Åh vilken snygg klänning! Kul med mororcyckeln ;)

Simona sa...

Mycket fin klänning - "I like it" ☺☺☺ Å storåket du har är bara för häftigt alltså ☺☺☺
Kram ♥

kicki sa...

Tack alla Gullisar ...♥

Anonym sa...

Klänningen är verkligen läcker!
Sen tappade jag tråden när jag ser dig på "motornyckeln" ha ha ha du är för härlig ♥//Maggan

kicki sa...

Ha ha Maggan nu ler jag ♥

Doktor Glas sa...

du är för cool!!! och den där klänningen kommer passa dig så fint :)

kramar!

Anonym sa...

Men Kicki vilken ur läcker motorcykel du har, hoppas du kommer att trivas med den, så ses vi på vägarna i sommar Kramar Carola