Så här får det bli….

image

Den här fina koftan, eller boleron med 3/4 ärm blir det till min rockabillyklänning

kl%25C3%25A4nning

Som ju såg ut såhär, och till det hade jag önskat mig knallröda högklackade sandaletter ,liten kuvertväska i röd lack……..MEN det har jag inte hittat så det får bli lite nertonat ,som det här istället

IMG_1734

Och så får naglarna på fingrar & tår vara knallröda istället……..OM det nu inte blir så att jag “råkas” springa på dröm skorna & väskan.

Och när ska jag bära detta då???

Jo när min amazing Sandra (mor till dom tre underbaraste barnbarnen ever) äntligen ska gifta sig med sin Prins Dennis den 9:e Juni……OMG vad jag kommer att skråla……lär väl se ut som Homer Simson innan allt är över……

Kram

Kommentarer

Så fint och vad snygg du kommer att vara! Hm börjar dra ihop sig med klädval för mig också, har ingen aning vad jag ska ha. Funderar på en OM-klänning får se.. :)
kicki sa…
Tack Carro & du kommer också att vara så fin så,visst är det roligt att få klä upp sig.
Kram
Doktor Glas sa…
va fint! var kommer den där häftiga väskan ifrån? gillar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå