Fredagen…..

_DSC0013-001

Tänk att en matte aldrig kan få nog av att beundra sina små bulle bebisar Ler

_DSC0009-001

Men det är förståeligt, för dom är ju så bedårande……

_DSC0023Idag har vi haft kloklippning & på Söndag är det dags för avmaskning….men att klippa klorna är ju ingen lek längre ha ha ,det funkar inte att smyga sig på dom då dom sover längre Ler med tungan uteNej nu får jag klippa & Tobias hålla ….

_DSC0036

Och idag fick jag veta att fina lilla “Otto” en bror till dom här sockergrynen har blivit inlagd med dropp pga.kraftiga kräkningar Ledsen den lille stackarn har förmodligen svalt smågrus enl.vet. dom hade sett att det var något i magen som stoppade upp….& jag blir så orolig för den lille älsklingen….måtte det gå bra.

_DSC0038

_DSC0058_DSC0050

_DSC0073-001

Nog är det lite mer jobb att ha två små ….men oj så mycket glädje dom har av varandra……

Nu ligger vi i sängen & tittar på Dr: Snuggles Jag ,Isak & Tobbe & i morgon blir det havsbadet med lillgubben LerHan har varit så söt idag ,då jag hade huvudvärk på morgonen, så sa han åt mig att jag skulle gå å ta en TROCADERO, så skulle det bli bra, alltså en TREO…..Gullungen,sen lät han mig vila på soffan medans han spelade på datorn & såg lite barnTV Ler

GodNatt från oss…

Kommentarer

Anna sa…
Tycker småvalpisarna om att mysa? Blir det lugna då ni håller dem och så? Ett litet tips är att nyttja det genom att göra kloklippningen till mysstund. Det gjorde jag med Smoke han kommer sig alltid och lägger sig med alla 4 tassarna i vädret! :-D

Funkar kanoners!

Dem är ju jättesöta och bilderna som du lägger ut får mig att le stort. Ärlig kärlek <3

Kram från grannen
kicki sa…
Jo Anna jag brukar försöka få till det till mys & det har alltid funkat på alla andra utom frallor.....dom gillar verkligen inte kloklippning & det glädjer mig att du gillar det du ser söta Anna..
Lena sa…
Trocadero *skratt*
Så det blev 2 fralle bebbar kvar hos er? har ni bestämt er för det?
Låter isåfall helt rätt!! & ni kommer aldrig ångra er ♥ & dom är hänförande söta ♥

Nattkramen ♥ /Lena
kicki sa…
Ja Lena vi bestämde oss för att behålla bägge två & det känns helt 100 ♥
Kram
Jaja sa…
MEN ohhh vilka söta flickor du har. Jag blir helt VARM i hjärtat ♥ .(jag har en kille, fast han börjar bli till åren, cocker!!) Vilken underbar blogg. Nu måste jag fortsätta läsa, hej på en stund, vi ses nog igen i blogg världen! ♥ Jaja

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå